Christopeit EM 9

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Christopeit EM 9 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

pieter58 05-10-2008
Geschreven voor: Christopeit EM 9

Mijn 1e Christopeit, aankoopjaar 1996, had het na intensief gebruik begeven. Wilde dus beslist weer een hometrainer van hetzelfde merk. De EM9 via internet besteld en ontvangen. Geen instructies in de doos aangetroffen. Het assembleren is een behoorlijk karwei en liep dus op een gegeven moment vast. Gelukkig kon de leverancier per e-mail de instructies opsturen.
Na 2 dagen gebruik moet ik concluderen dat alles naar behoren werkt. Superstil en comfortabel in te stellen.
Het computertje vraagt wat tijd om er aan te wennen.
Het motortje maakt alleen even geluid als de weerstand wordt veranderd. Ik kan dus niet beoordelen of er iets aan de hand is met het apparaat van Janna1

Miss Janna 1 14-09-2008
Geschreven voor: Christopeit EM 9

we hebben m dus sinds 11 sep .
hij is mooi om te zien en lekker stil,maar de eerste dag als we het progamma veranderden hoorde je niets,
en dag 2 als we het veranderen horen we het motortje.
hoort dat?
groet Janna